Reklama to bardzo potężna broń, która jeśli właściwie wycelowana może przyciągnąć doposiadanej przez nas firmy nie tylko konsumentów lecz także inwestorów. Istotny jest nie tylko pomysł i wykonanie takiej reklamy ale także miejsce albo typ mediów, w których zdecydujemy się ją zamieścić. Reklama musi bowiem dotrzeć dokładnie do takich osób, które będą chciały skorzystać z naszej oferty.
Mówi się, że w Internecie jest wszystko. Wielokrotnie jednak, kiedy użytkownik pragnie znaleźć wiadomości na dany temat, poszukiwania odpowiedniej strony trwają godzinami. Winę za taki stan rzeczy ponoszą samoczynne wyszukiwarki, które przeszukują witryny po słowach kluczowych, a nie po ich zawartości. Z pomocą przychodzą katalogi witryn typu http://www.firmy-uslugi24.pl. Katalogami tymi zarządzają ludzie, a nie automaty w związku z czym wszystkie witryny są odpowiednio skatalogowane. Wyszukując portalu o silnikach samochodowych, wystarczy wpaść do działu „motoryzacja”. Słowo „silnik” nie musi przecież od razu odnosić się do tych w wehikułach. Automatyczna wyszukiwarka może, zamiast znaleźć strony motoryzacyjnej wyświetlić nam stronę o grach, która akurat informuje o oryginalnej grze wyścigowej, która działa na najnowszym silniku graficznym. Na tym przykładowym portalu pada słowo „silnik” i „samochodowy”, jednak nie ma on nic wspólnego z motoryzacją. Obecnie to właśnie katalogi witryn internetowych są idealną metodą przeszukiwania zasobów Internetu.
I właśnie dlatego kiedy poszukujemy firmy, która ma w ofercie projektowanie opakowań, nigdy nie można rozumować, iż wybór tańszej firmy jest odpowiednim wyborem. Lepiej wybrać może taką droższą ofertę, lecz przynajmniej efektywniejszą. A przecież nie można zapomnieć, iż zasadniczo im bardziej odpowiednie opakowanie, im lepsza identyfikacja wizualna, tym będzie lepiej. Choć nie powinniśmy nie pamiętać, iż jeśli chcemy odnieść sukces, nie tylko powinniśmy inwestować w identyfikację wizualną, ale również zaoferować dla klientów bardzo dobry produkt.