gdy jest osiągnięte pogodzenie pomiędzy stronami które dotyczy nabycia nieruchomości, którą może być mieszkanie w bloku, z wątku nie bierze się jakikolwiek kłopot. ale wyłącznie wtedy tak jest, kiedy kwota zadowala każdą ze stron. Pomimo tego, do realizacji takiego przedsięwzięcia korzysta się z pomocy notariusza. Po ocenie kosztów transakcji tworzy się dokument notarialny, jaki staje się najważniejszym zaświadczeniem, w całym działaniu. Jest to dokument, jaki tłumaczy wszystkie sprawy dotyczące dwóch uczestników, związane z przekazaniem nieruchomości. Jeśli przypadek ma miejsce w stolicy, to wybór kancelarii notarialnej może zostać dokonany ze wszystkich, jakie gromadzi Izba Notarialna. Wtedy dla pracownika, którym jest notariusz koninjest polem, na jakim on pracuje oraz w obrębie owego miasta świadczy własne usługi. naturalnie osoba ta nie zajmuje się jedynie pomaganiem przy zamiaie właściciela mieszkania, gdyż za mienie nieruchome uważamy także działkę, lub też jakiś zakład wolno stojący. Przy transakcji jaką jest pozyskanie nieruchomości, w obowiązku notariusza jest zrobienie i wysłanie wpisu dokumentu notarialnego Sądowi, który zarządza księgą wieczystą.
Załóżmy, że jesteś właścicielem takiej firmy, która wykonuje usługi mające związek z przewozem osób z Opola do RFN. W woj. opolskim jest bardzo wielu ludzi, którzy znaczącą część swojego życia spędzają u naszych zachodnich sąsiadów, lecz posiadają rodzinę i dom w Polsce. To powoduje, że zasadniczo jest duży popyt na usługi transportowe. Jednakże w jaki sposób możemy przyczynić się do tego, że najzwyczajniej w świecie nasze busy będą zawsze zapełnione praktycznie do każdego miejsca? A weźmy chociażby pod uwagę media lokalne. W Polsce być może media lokalne nie mają większej władzy, raczej są bardzo deprecjonowane, lecz jeżeli weźmiemy pod uwagę kwestie dotyczące promocji, to nie jest tak beznadziejnie.
Reklama to bardzo silna broń, która jeśli dobrze wycelowana może przyciągnąć do naszej firmy nie tylko kupujących ale także inwestorów. Ważny jest nie jedynie pomysł i wykonanie takiej reklamy lecz też miejsce czy rodzaj mediów, w których zdecydujemy się ją zamieścić. Reklama musi bowiem dotrzeć dokładnie do takich osób, które mogą skorzystać z naszej oferty.